[gilug.org] Neteja de disc USB

2008-03-11 19:01:49 UTC

He provat varies vegades amb "dd if=/dev/zero of=/dev/sdb" per a
'matxacar' la unitat però no canvia res.

Després he anat a la web del maleït fabricant (TwinMos) i resulta que
tenen la gracieta de semiprotegir el sistema de particions per a què
només amb el seu programet Win32 es pugui restablir el particionament i
format de fàbrica.

El dt 11 de 03 del 2008 a les 12:45 +0100, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure: