[gilug.org] accents i vnc

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-03-06 14:06:59 UTC

El Wednesday 05 March 2008 20:58:38 Jordi Pujol va escriure:
> Hola David i llista,
>
> fa temps també vaig buscar informacio sobre aquest problema,
> sembla que amb el krfb que és el servidor de kde hi ha intenció de suportar
> les tecles especials,
> potser hauria de anar segons la configuracio regional del teclat, pero jo
> no ho he conseguit, i tampoc trobo informacio de com es podria fer,

ara ho he tornar a provar, amb el kde i el servei d'access remot, va bé,
la prova és que estic escrivint aquest missatge des d'un teminal engegat amb
el visualitzador krdc i amb el servidor krfb,

à è ì ò ù
ñÑçÇ
à è ì ò ù
âêîôû ü ï

ºª\
|~~~44444~

en canvi la tecla dólar que es fa amb majúscules 4 no va, fa el 4 i prou

aixó és lo que estaves buscant, David ?