[gilug.org] accents i vnc

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-03-05 19:58:38 UTC

Hola David i llista,

fa temps també vaig buscar informacio sobre aquest problema,
sembla que amb el krfb que és el servidor de kde hi ha intenció de suportar
les tecles especials,
potser hauria de anar segons la configuracio regional del teclat, pero jo no
ho he conseguit, i tampoc trobo informacio de com es podria fer,