[gilug.org] drupal 4.7.6 a drupal 5.8

Marc.furtia marc furtia gmail com
2008-07-16 19:04:47 UTC

El dt 15 de 07 de 2008 a les 21:00 +0200, en/na Jordi Pujol va escriure:
> El Tuesday 15 July 2008 20:43:24 Marc.furtia va escriure:

> prent-ho amb tranquilitat !
Això és una de les coses que no sé fer per desgràcia :( (si més no ara)

> cap problema, torna-ho a intentar d'aqui uns quants dies,
Això és el que hauré de fer, ja que si no recordo malament encara tinc
backups que no he borrat, per què quan em vaig emprenyar, ho vaig
borrar ...
Però si per "sort o desgràcia" trobo alguna còpia que estigui en bon
estat, suposo que ho tornaré a probar d'aquí uns quants dies, però no
ara mateix, per què tinc moltes coses al cap i no puc forçar més el meu
tarro.
Gràcies per tot altre cop i si quan intenti fer-ho, no me'n surto, ja
tornaré a enviar algun correu demanant suport.
Marc Furtià