[gilug.org] Resum de Llista, Vol 53, Publicació 15

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2008-07-16 18:06:32 UTC

Bon dia

Normalment amb les mes noves solen donar mes suport, pero crec que amb
cualsevol de les dos haura de funcionar.He estat mirant i he vist que models
una mica superiors als que comentes segur que funcionen be amb el driver
privatiu concretament la
gforce 7300gs i 8800gs .
Existeixen dos drivers per a tarjetes NVIDIA, el nv que es el que es sol
instalar per defecte (que es lliure o aixo em sembla) i el privatiu de nvidia,
jo mai m'he trobat amb cap problema amb cap dels dos tant per arquitectures de
32 i 64 bits, el privatiu te versions de 32 i de 64 bits que veig que ja t'han
pasat l'enllaç,l'instaldor es un .sh bastant senzill i s'executa desde el
terminal.
Buscant tambe he trobat un nou projecte que es diu "noveau" que te per
objectiu crear un driver lliure usant la ingenieria inversa.
Aqui el link;
http://nouveau.freedesktop.org/wiki/

Espero que et serveixi d'ajuda