[gilug.org] drupal 4.7.6 a drupal 5.8

Marc.furtia marc furtia gmail com
2008-07-15 17:40:46 UTC

Bones llista.
Em trobo amb problemes per passar la versió de drupal de 4.7.6 a 5.8.
Em trobo que la nova versió de drupal 5.8 té les taules canviades
respecte a la vella versió 4.7.6.
Sabeu com puc importar el contingut de les taules del drupal 4.7.6 a la
nova versió 5.8 ?
Tinc còpia de seguretat de tot, però no aconsegueixo actualitzar-ho
correctament.
Quan no falla una cosa en falla una altra i no sé gaire per on tirar.
La web vella té "poc" continugt, però no sé com canviar-ho de la base de
dades vella a la base de dades nova.
El drupal 4.7.6 té una estructura de taules diferent a la versió 5.8.
Com ho farieu vosaltres ?
Quin és la millor manera per poder fer això ?

Gràcies per tot.
Marc Furtià i Puig.