[gilug.org] Targeta grafica compatible

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-07-15 14:05:06 UTC

crec que tots dos models fan servir l'últim driver de Nvidia,
hauriem de comprovar-ho a:

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

la 7200 és el model baix, peró al ser moderna deu tenir la ventatja de que
alguns fabricants no posaran ventilador sino disipador per lo que consumeix
menys, i no fa fressa.

la 8400 és un model més potent, segurament porta ventilador.
encara que també deuen fer models super-silenciosos,
S'ha de veure com avancen les coses, el meu ordinador té menys d'un any i
porta una 8400gs, que en aquell temps era quasi la més alta de gama.

també crec que totes dues haurien de funcionar perfectament,

El Tuesday 15 July 2008 12:28:29  va escriure: