[gilug.org] Paypal

Ed eclavell gmail com
2008-07-10 17:57:34 UTC

Hola a tots,
Usuari registrat vol dir que han comprovat la teva identitat al creuar la
amb un compte bancari, podries presentar una targeta i no ser tu el titular.
Jo ho vaig fer perquè em dona molta mes seguretat.

El fer un petit càrrec a un compte bancari es la manera d'assabentar-se de
que ets el titular. Em van tornar el euro al fer la primera compra.

Cada vegada que faig una compra m'envien un email de verificació.

A PAypal un cop estic registrat he canviat la targeta unes quantes vegades
ja sigui perquè la he perdut com perquè hagi caducat...

espero que us serveixi aquesta aclaració.... jo quasi sempre faig servir
paypal.

salut

Eduard

El 10 / juliol / 2008 14:49, Jordi Pujol <> ha escrit: