[gilug.org] Paypal

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-07-10 16:08:49 UTC

El Thursday 10 July 2008 17:29:24 Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Paypal (del grup eBay) és un banc, amb tot el què això comporta a nivell
> de pirateria econòmica.

varen començar com un sistema senzill per fer pagaments a tot el món,
feien propaganda de la seguretat, de les comissions baixes,
normalment només cobraven un EUR per cada operació,
però ara volen tenir les targetes registrades i a més un saldo mínim,
potser després cobraran el manteniment de compte, o qui sap què més...

> Jo hi tinc un compte i mai se m'acudirà identificar-hi una targeta o
> compte de càrrec. Sempre hi he fet càrregues com si fos una persona
> qualsevol que fa una donació/pagament.

ara que hi penso, estan fent alguna cosa rara amb els números de targeta,
perquè la última compra la vaig pagar amb Paypal sense identificar-me, posant
la targeta només per fer aquell càrrec.i m'avisen de una càrrega inhabitual

suposo que tenen l'històric de targetes i estan comparant si tornen a sortir
una altra vegada les mateixes.
No diu la llei que les dades de targetes s'han de borrar un cop completada la
transacció ?
Aquesta és la prova de que els de Paypal no estan complint, segur que
conserven les targetes que corresponen a cada transacció