[gilug.org] actualització drupal

Marc.furtia marc furtia gmail com
2008-07-01 18:44:34 UTC

El dl 30 de 06 de 2008 a les 20:54 +0200, en/na Jordi Pujol va escriure:
> El Monday 30 June 2008 17:03:03 Marc.furtia va escriure:
>
> que una taula no existeixi no hauria de ser un warning sino un error greu,
> serà que no encertes a posar correctament els fitxers settings.php ?
Què vols dir ?
No t'acabo d'entendre.
El fitxer settings.php està en el directori sites/default/
En el directori sites/all/ només hi ha un fitxer que és un README que
segons entenc, serveix per posar els mòduls i els temes.
El mòdul node, si no vaig errat, és un mòdul que el mateix drupal ja el
conté, no ?
També l'hauria de posar en el directori sites/all ?
Disculpa la meva ignorància, però no entenc ben bé per on van els trets.
Moltes gràcies, sobretot per la teva paciència amb mi.
Marc Furtià