[gilug.org] vnc

Eduard festuc gmail com
2008-01-26 21:24:26 UTC

no se el vnc, pero amb el rdesktop hi ha una variable d'entrada per dir-li
quin tipus de teclat tens
per el teclat español, el que porta la ç es
rdesktop -k es .... maquina
T'has mirat el man?
Jo per conectarme ente linux solo usar ssh -C -x maquina_remota clar que no
és el mateix...
o directament em logo amb el dm remot...
Això es quan estas a la pantalla d'inici del gnome o del kde (gdm o kdm)
pots sel·leccionar conectar-te a un ordinador remot i a partir d'alla ho fas
tot per la xarxa....

Fa uns dies algu explicava al gilug, que hi ha una manera de guardar la
sessió oberta fins i tot quan et desconectes,
que potser es el que vols fer amb el vnc...
es veu que la sessió es guardaven totes les sortides a un pipe, i quan
entraves de nou, et sortien tot lo que havia aparegut mentre estaves
desconectat....
pero no recordo el sistema, ara ho mirarè a veure si ho trobo.

Bé el que vull dir es que sempre hi ha més d'un cami, oi?

El 26/01/08, Marc Furtià i Puig <> ha escrit: