[gilug.org] Peduda la barra (de menus ) de Gnome

2008-01-25 19:32:43 UTC

Per a què funcioni la barra d'aplicacions del Gnome, ha d'estar el
programa "gnome-panel" en execució.

Prova d'executar gnome-panel amb l'escriptori obert, i si et funciona
aleshores procura que se't carregui automàticament amb l'escriptori.

El dv 25 de 01 del 2008 a les 19:25 +0100, en/na xavi linux va escriure: