[gilug.org] autologin a la consola

xavi linux xavi linux gmail com
2008-01-25 09:44:25 UTC

Hola

Parlant  de las consolas (tty1,, 2 etc) tinc un monitor de 20.1 " y les X
configurades a 1680X1050 tot perfecte, però el tamany a les consolas es
"Gigant" (parlem del texte) , recordo que en els potatils de 15" posant
vga=792 a la linea de kernel del fitxer menu.lst  funcionaba , pero  quin
valor li donem a vga=X quant són panatalles de 20.1" ??? algú sap que fer-hi

Salut i merci

Xavi

El 24/01/08, serni <> ha escrit: