[gilug.org] [call4nodes] Summer Camp Garrotxa 2008

Blackhold blackholdmailer gmail com
2008-01-22 07:46:26 UTC

Bones,
aquí us deixo aquest call4nodes i aquest call4participation per tota aquella
gent que vulgui venir o fer alguna xerrada aquest estiu a la comarca de la
garrotxa en motiu del summer camp garrotxa 08.

totes aquelles persones que volguéssin assistir els hi agraïriem que
notifiquéssin la seva intenció d'assistència...

moltes gràcies :)

*Call4nodes*
* "Creo, aleshores allibero", estàs d'acord amb aquesta frase? ets inquiet i
tens curiositat de com funcionen les coses? has arribat a les entranyes d'un
programa o has descobert el funcionament d'una caixa negra? aquest és el teu
lloc.

Llancem aquest call4nodes a totes aquelles persones que vulguin posar el seu
gra de sorra en l'organització i la realització de xerrades per una trobada
d'amants i professionals de la informàtica d'arreu del món en un espai ben
diferent, a l'aire lliure i envoltats de naturalesa.

Busquem ponents que vulguin realitzar xerrades en català, castellà o anglès
en un event autogestionat; algú que col·labori en algun projecte, o
simplement vulgui explicar i compartir els seus coneixements. El nivell de
les xerrades haurà de ser entre mig i avançat i tenir relació amb el
programari lliure o amb el hacking d'algun aparell de hardware (xarxes,
ordinadors, videoconsoles, telèfons mòbils o PDAs).

Si estàs interessat o interessada en realitzar alguna xerrada, taula rodona
o debat posa't en contacte amb nosaltres a través de la nostra pàgina web:
www.hacklabs.org/summercamp. Per poder crear la graella de xerrades amb
antelació la data límit per presentar els nodes serà el 16 de Maig.

Dates: 4, 5 i 6 de Juliol del 2008
Ubicació: Sant Jaume de Llierca (La Garrotxa), Catalunya
Ubicació GPS: Latitud 42.211070, Longitud 2.602550
Més informació: www.hacklabs.org/summercamp *

*Call4participation*
* És fosc, els meus dits es mouen al ritme de la música, simplement la llum
de la pantalla és el meu punt de referència, caràcters i més caràcters
apareixen en poques pulsacions i el meu cervell escull la informació que
necessito.

Un delay, escolto i sento les bèsties de la nit, miro al meu voltant i calma
absoluta, miro enlaire i veig les estrelles, les contemplo i penso en la
meva insignificància, agafo una bocanada d'aire fresc i me l'empasso, una
sensació de satisfacció em recorre les venes i em ve al cap la imatge d'un
equivalent món virtual on la omnipresència és possible, on el més ric no és
el més poderós, on després de la desconnexió hi ha la reconnexió, on el medi
de transport és l'electricitat i el bitllet una terminal.

Desperto i veig que sóc al mateix lloc de sempre, anhelo que la imatge que
acabo de veure es faci realitat.

Podràs gaudir aquesta sensació si véns els dies 4, 5 i 6 de Juliol al Summer
Camp Garrotxa, una trobada d'amants i professionals de la informàtica on es
tocaran tots aquells temes relacionats amb el programari lliure i el
funcionament dels aparells que ens envolten dia a dia, com els ordinadors,
passant per videoconsoles i arribant a dispositius mòbils com PDAs o
telèfons mòbils.

Si tens uns coneixements mitjos o avançats d'informàtica en qualsevol dels
camps de programari o maquinari, aquest és el teu espai. Un lloc on podràs
gaudir de la natura al mateix moment de compartir coneixements amb gent com
tu.

Degut a que aquesta és la primera edició agraïriem que us apuntéssiu a la
web o avisessiu de la vostra asistència per correu electrònic.

Si a més vols posar el teu gra de sorra realitzant algun node, mira't el
nostre call4nodes<http://associacio-aoe.org/scg/ca/index.php/Call4participation>.

--
Blackhold

Respect free software communities and use free and/or standard formats while
sending attached files. Files such .doc, .xls, are formats that don't follow
the standard rules and may cause problems on viewing or in the format of the
text when these are opened with programs where thousands users communities
develops free software. So that I ask for the files that are sent to me, to
be odf, ods, odp, svg, png or in default pdf. Thanks you a lot...