[gilug.org] UbuntuStudio lent

2008-01-21 13:25:13 UTC

Bones,

m'he instal·lat una UbuntuStudio 7.10 de 32bits en un ordinador on també
hi ha una Ubuntu 7.04 normal, i m'he trobat que la UbuntuStudio va molt
lenta en les aplicacions d'escriptori.

M'he imaginat que el fet de tenir el nucli a baixa latència deu fer què
els processos de la interfície gràfica vagin una mica frenats (?), com
obrir/tancar finestres, reproduir videos, etc.

He llegit que hi hauria d'haver 2 nuclis instal·lats: el "generic" (de
latència normal) i el "rt" (real time, de baixa latència). Però jo a la
carpeta /boot només hi veig versions "generic" del kernel.

Algú sap si el tema de la latència es pot especificar amb algun
paràmetre de les entrades del gestor d'arrencada GRUB?

Gracies