[gilug.org] Sincronitzacio diaria NTP

2008-02-15 10:32:19 UTC

Ja ho tinc: faltava la línia inicial:
#!/bin/sh

Ho vaig afegir ahir abans d'anar a dormir, i aquesta matinada ja he
rebut el missatge a /var/mail/usuari de què s'ha executat bé.

Així doncs, la recepta de:
https://help.ubuntu.com/7.10/server/C/NTP.html
està incompleta!

El dv 15 de 02 del 2008 a les 11:06 +0100, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure: