[gilug.org] Qemu + Ubuntu

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-02-05 13:04:23 UTC

El Tuesday 05 February 2008 14:12:14  va escriure:
> Hola a tots,

Bondia llista,

>      Treballo amb gentoo, però bé aquests darrers dies estic provant una
> mica la Ubuntu per la seva rapidesa en la instal.lació i pq disposa de més
> paquets actualitzats... Si hi ha algun adicte a la gentoo i em diu epps! la
> gentoo tb pot sé instal.lada ràpidament i això vull dir tot el tema
> d'escriptori... doncs admeto opinions.

Opinions n'hi ha per tots els gustos, per aixó diré que com un Debian original
no n'hi ha cap més, potser costa més d'instal.lar que Ubuntu, pero una vegada
configurades les petites coses que Ubuntu ja ho porta per defecte, el Debian
és tècnicament superior i és el millor per fer un sistema operatiu d'empresa,
tant sigui d'escriptori com servidor,
I per acabar de millorar-ho; si es tracta d'un sistema Debian Live és el més
ràpid i resistent de tots.

http://debian-live.alioth.debian.org/

Salut,

Jordi