[gilug.org] Qemu + Ubuntu

francescp pepperline com francescp pepperline com
2008-02-05 13:12:14 UTC

Hola a tots,

    Treballo amb gentoo, però bé aquests darrers dies estic provant una mica
la Ubuntu per la seva rapidesa en la instal.lació i pq disposa de més
paquets actualitzats... Si hi ha algun adicte a la gentoo
i em diu epps! la gentoo tb pot sé instal.lada ràpidament i això vull dir
tot el tema d'escriptori... doncs
admeto opinions.

    Bé L'empresa on treballo estic migrant cosetes cap a linux dins els
recursos que disposo! (humans). Tinc 4 servidors amb gentoo que fan
meravelles + un Sun amb Solaris + 2 maleïts w2k servers. Amb això he volgut
fer una mica d'introducció... en definitiva estic començat a migrar clients,
però tinc un problema i és que tinc un erp que depèn del windows, per lo
tant utilizo qemu + ubuntu per emular el win98
tot seria perfecte i un gran èxit sinó fos pq quan emulo el win 98 o el w2k
no em funciona ni el
bloq + majúscules i el teclat numèric funciona al revés o sigui quan té el
llum apagat, ho he provat
en vàries màquines i em trobo amb el mateix problema i tinc el teclat
correctament configurat tant
en ubuntu com en el win 98, no trobo el pq  d'aquest problema.

                                            Fins ara,
--
Francesc Pujol i Bosch
Departament d'informàtica