[gilug.org] Recuperacio d'un llapis de memoria

2008-02-05 09:30:34 UTC

Bones,

Fent cas d'una guia per internet, amb un tal "isotostick.sh" he fet que
un llapis de memòria m'arrenqui un sistema operatiu com si fos un
Live-CD, mantenint el format FAT que venia amb el dispositiu.

El problema està en què aquesta unitat a quedat marcada com a "només
lectura" i ara ja no hi puc modificar res (voldria buidar-la). He provat
de fer "sudo chmod -R 777 /media/llapis" però em diu "Read-only file
system". No puc ni esborrar fitxers, ni crear carpetes.

Algú sap com ho puc solucionar? Cal formatar? Com es formata un llapis
de memòria?

Gracies.