[gilug.org] Clients DHCP per autoconfiguracio de xarxa

Quim Rovira quim rovira gmail com
2008-12-24 13:59:00 UTC

Hmm... Jo normalment l'he utilitzat per corregir un petit error que es
produeix habitualment amb l'assignació per duplicat d'adreces quan fas
certs canvis d'assignació dinàmica a estàtica d'un dels pcs de la
xarxa, on m'ha calgut eliminar el "lease" que tenia el pc per evitar
conflictes.. :/

De tota manera, et recomano que facis:
man dhcpd.leases
on hi trobaràs tota la info :)

El món de linux és meravellós, i que fins i tot els arxius de
configuració i dades tinguin pàgina de manual... és quelcom que et pot
salvar hores de cerca al google.