[gilug.org] Clients DHCP per autoconfiguracio de xarxa

2008-12-24 13:03:28 UTC

Gracies, he executat:
sudo updatedb
locate leases

i m'ha donat aquests resultats:
/usr/share/man/ja/man5/dhclient.leases.5.gz
/usr/share/man/man5/dhclient.leases.5.gz
/usr/share/man/man5/dhcpd.leases.5.gz
/var/lib/dhcp3/dhclient.leases
/var/lib/dhcp3/dhcpd.leases
/var/lib/dhcp3/dhcpd.leases~

El /var/lib/dhcp3/dhclient.leases està buit, i els dos últims només
tenen una capçalera de comentaris explicatius i prou.

El dc 24 de 12 de 2008 a les 13:08 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: