[gilug.org] Paquets no actualitzats

2008-12-23 13:19:26 UTC

Les utilitats d'actualització d'escriptori (allò que cada X dies et
recorda que hi ha novetats, i amb un botonet les apliques) actualitzen
tota mena de paquets; bàsics o no, incloent el nucli.
Crec que solen ser només actualitzacions de seguretat i similars, i no
de canvi de versió dels programes.

El què no acabo d'entendre és perquè no ho fa també APT, o si depèn
d'algun paràmetre.

El dl 22 de 12 de 2008 a les 23:00 +0100, en/na Andrei va escriure: