[gilug.org] configurar xarxa

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-12-05 08:44:15 UTC

Uy !
com es compliquen les respostes, hauriem de fer teoria de tot lo que fan o no
fan aquests routers,

estudia els sistemes i veuràs que ni el Conexant ni el Linksys tenen
possibilitat de configurar un tallafocs amb regles avançades per especificar
quines IP hi ha a cada interficie i en quin sentit es fan les comunicacions,
per aixo repeteixo, per intentar convencer-os, la solucio es posar un firmware
al Linksys més avançat, com el DD-WRT
amb aquest podrem configurar un bon tallafocs i a més ens donaria altres
serveis com seguretat en la identificació, comptabilitzacio de sessions,
servidors d'internet, passareles de veu, etc...

El Thursday 04 December 2008 18:02:41 Ateneu Llibertari Paquita va escriure: