[gilug.org] Fwd: "amics"

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-04-21 09:29:28 UTC

El Monday 21 April 2008 11:13:24 Eduard Vidal i Tulsà va escriure:
> Telefonica sol tocar els collons amb smtp al port 25, però veig que estas
> enviant per plana web. així el problema no es aquest. A part que gmail per
> smtp usa un altre port....

no és tant clar que sigui web, yahoo.es té el servei pop3 i gmail té pop i
també imap

> Si és per plana web, dons no ho he vist mai... Però per plana web l'error
> hauria de ser puntual... o bé que tens alguna cosa malament a les opcions
> del firefox, fes un mv ~usuari/.mozilla ~usuari/.mozilla.antic
> a veure si tornant a obrir la plana ja et deixa.

tinc connexio adsl de telefonica, he fet servir gmail i yahoo tant per plana
web com amb client de correo i no m'han donat aquest problema,
no hi haurà un tallafocs local que esta bloquejant part de la comunicacio ?