[gilug.org] Fwd: "amics"

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2008-04-21 09:13:24 UTC

Telefonica sol tocar els collons amb smtp al port 25, però veig que estas
enviant per plana web. així el problema no es aquest. A part que gmail per
smtp usa un altre port....
Si és per plana web, dons no ho he vist mai... Però per plana web l'error
hauria de ser puntual... o bé que tens alguna cosa malament a les opcions
del firefox, fes un mv ~usuari/.mozilla ~usuari/.mozilla.antic
a veure si tornant a obrir la plana ja et deixa.