[gilug.org] Diferent llengua per a Cinelerra

2008-04-13 15:28:05 UTC

Ja ho he resolt:

He trobat que l'instal·lador de Cinelerra coloca aquest fitxer:
/usr/share/locale/es/LC_MESSAGES/cinelerra.mo
que és la traducció al castellà.

He copiat el fitxer del castellà com a:
/usr/share/locale/ca/LC_MESSAGES/cinelerra.mo
i ara el programa es pensa que hi ha traducció catalana i utilitza la
rèplica castellana.

Quan a l'escriptori en català inicio Cinelerra, ara la interfície del
programa em surt en castellà i no en anglès com abans.