[gilug.org] presentació

Tevi tevi mates gmail com
2007-09-28 21:27:02 UTC

Encara una altra..

El digiKam (kde.org), té una opció que diu:
Crea un passi de diapositives MPEG...

I et permet posar-hi música i suposo que transicions.. el que passa es que
potser t'hauras de barallar amb els codecs i tot això. És a dir el digiKam ho
embolcalla, però qui fa la feina són totes les llibreries auxiliars que
necessitaras.. tipus imagemagick i tota la pesca.

No t'ho havia posat abans perquè no ho he provat mai.

Apa-li. Bona nit.

El Friday 28 September 2007 23:00:46 Narcis Garcia - GiLUG va escriure: