[gilug.org] presentació

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-09-28 21:15:56 UTC

A veure, m'explico millor, que veig que m'he deixat de dir coses :S
La meva mare ho vol aprendre a fer ella sola desde windows, el gnu/linux
li fa pànic...
M'heu donat molts remeis al meu mal, però el meu mal és que no necessito
un programa per gnu/linux, sinó que necessito un programa per gnu/linux
i Micro$oft windows :'(
Això em fot de veritat, però no puc oligar a la meva mare a utiltizar un
gnu/linux quan ja casi no se'n surt ni d'utilitzar el seu programa de
contabilitat que li funciona sobre Micro$oft Windows 98 ...
Per això insisteixo de si són multiplataformes ...
Tot i que bé, tan és això de multiplataformes suposo, ja que segurament
amb wine ho podria fer funcionar ...
El problema és que no sé com generar un fitxer que mostri les imatges
amb una mica de cara i ulls i amb música (que ja posats a demanar, la
familia no es queda curta )

El dv 28 de 09 del 2007 a les 23:00 +0200, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure: