[gilug.org] Recuperació i crash report amb Openoffice

2007-09-28 10:31:52 UTC

Dues idees:

- Polsar la tecla [ESC] per a veure si fas un "Cancel" amb un botó que
per alguna raó no es veu.
- Buscar possibles documents que tingui l'OpenOffice guardats per a la
recuperació. No sé on emmagatzema les dades de recuperació, però suposo
que si s'eliminen ja no considerarà que hi ha res a recuperar.

En/na Pepitu Vadecurt ha escrit: