[gilug.org] Recuperació i crash report amb Openoffice

Pepitu Vadecurt mestrefona yahoo es
2007-09-28 10:15:09 UTC

Hola gent. Envio aquest correu perquè he explorat les diferents possibilitats i no hi veig solució.

Em trobo a l'iniciar l'Openoffice (qualsevol dels programes) que comença l'eina de recuperació de documents (sense motiu). I apareix una referència (que no he trobat enlloc) B9B6BF92d01. Quan començo la recuperació (única opció possible), em diu que no es pot, i a la barra de dalt hi apareix: "A report of the crash was created helping us to identify the cause why Openoffice.org crashed. Click "Next" to get to Error Report Tool or pres "Cancel" to skip this step". La qüestió és que aquí no hi ha aquests dos botons i només puc clicar "Finès".

Algú em pot dir per on he de començar a buscar la solució? És millor que desinstal·li i torni a instal·lar o pot ser senzill d'arreglar?

Gràcies.

Sé un Mejor Amante del Cine
¿Quieres saber cómo? ¡Deja que otras personas te ayuden!.