[gilug.org] presentació

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-09-28 08:08:18 UTC

Ei llista,

dons mireu que el JAlbum és fet expressament per aquesta tasca,
va tant amb Finestres com amb Linux,
genera múltiples tipus de presentacions configurables,
importa directoris,
es poden afegir imatges, sons, películes, ...
és molt parametritzable,
genera HTML,
i després de generar l'HTML encara podem canviar lo que volguem perquè el codi
resultant és completament obert.

Val la pena donar-li un cop d'ull,

Jordi Pujol

El Thursday 27 September 2007 23:29:27 Narcis Garcia - GiLUG va escriure: