[gilug.org] presentació

2007-09-27 21:29:27 UTC

A l'OpenOffice li pots dir que exporti la teva presentació a format
HTML, amb la qual cosa ja tindries un CD amb una web visible des de
qualsevol plataforma.

Si al CD/DVD li afegeixes el fitxer "autorun.inf" a l'arrel, li podràs
indicar a MSWindows quina comanda ha d'executar per a obrir la pàgina-web.

Els reproductors de DVD esperen, o bé una seqüència d'imatges JPEG, o bé
un clip de video ja renderitzat.

En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit: