[gilug.org] presentació

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-09-27 14:58:19 UTC

si voleu provar el

http://www.jalbum.net

és de llicència d'us lliure, va amb Linux i genera un album HTML,

he fet una prova que la he posat a:

http://jordipujol.blogdns.net/albumdefotus/index.html

a més, he mirat per sobre el codi HTML, crec que es pot modificar completament
al nostre gust,

El Thursday 27 September 2007 16:46:35 Jordi-Pujol va escriure: