[gilug.org] presentació

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-09-27 14:46:35 UTC

Hola llista,

un fitxer de openoffice no el pot llegir el dvd,
els reproductors de dvd mostren sequencialment els fitxers d'imatge que es
troben dintre de carpetes del dvd.

En aquest cas crec que lo millor seria agrupar les fotos en carpetes i fer un
desenvolupament amb HTML que permeti veure les carpetes,
quan esculls una carpeta pot ensenyar les vistes miniatura o bé fer una
presentació sequencial amb un interval escollit, reproduint un arxiu de só si
s'en troba un en la carpeta

aquest sistema seria compatible amb tots els sistemes operatius i també amb
els reproductors de dvd,

tampoc seria dificil de desenvolupar, segurament trobariem algun dels
projectes de SF que faci una cosa semblant i podriem modificar-la al nostre
gust,

Salut,

Jordi Pujol

El Thursday 27 September 2007 16:09:04 Eduard va escriure: