[gilug.org] presentació

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-09-27 13:58:02 UTC

El dj 27 de 09 del 2007 a les 11:39 +0200, en/na Jordi-Pujol va
escriure:
> Bondia a tots,
>
> al sf.net hi ha molts programes que podrien fer un album de fotos amb audio i
> gravar-lo en CD,
>
> http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&words=photo+album
Ahaps, merci.

> també a veure si "fotoprix" o algun d'aquests tenen un programa per fer la
> composicio que es pot gravar en CD i a més ells ens poden imprimir un album
> en paper ?
>
> http://www.fotoprix.com/album_fotos_digital/
>
> Salut,
>
> Jordi Pujol

Jo necessito alguna cosa que es pugui executar desde Micro$oft, ja que a
la meva familia, els fa panic utilitzar gnu/linux.
Amb el openoffice impress es pot fer presentacions amb fotografies i
música, oi ??
Crec que utilitzaré openoffice impress, ja que és pot utilitzar desde
Microsoft i no m'hauré de trencar gaire la closca buscant altres
programes per fer presentacions d'imatges amb Windows.
Un altra dubte que tinc, és com he de fer-ho per a què la presentació es
pugui reproduir desde un reproductor de dvd normal de la televisió?
S'ha de fer amb algun format determinat ?
Sabeu per on puc buscar informació ?
Gràcies.
Marc Furtià i Puig