[gilug.org] presentació

Jordi-Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-09-27 09:39:13 UTC

Bondia a tots,

al sf.net hi ha molts programes que podrien fer un album de fotos amb audio i
gravar-lo en CD,

http://sourceforge.net/search/?type_of_search=soft&words=photo+album

també a veure si "fotoprix" o algun d'aquests tenen un programa per fer la
composicio que es pot gravar en CD i a més ells ens poden imprimir un album
en paper ?

http://www.fotoprix.com/album_fotos_digital/

Salut,

Jordi Pujol

El Thursday 27 September 2007 10:30:13 Marc Furtià i Puig va escriure: