[gilug.org] automatix?

xavi linux xavi linux gmail com
2007-09-20 19:31:28 UTC

Hola Marc

I mira que va bé el ....(anava a dir una burrada) -;)

Però aquesta tardam'ha donat mès malts de caps que rès mès  es ben be que
fins que no ens hi fotem de !morros!!! no hi  ha rès ha fer , que hi farem
coses dels humans , imperfectes....(i em posso el primer de la llista)
vinga

Salut!!!

;)

Xavi

El 20/09/07, Marc Furtià i Puig <> ha escrit: