[gilug.org] automatix?

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-09-20 19:23:25 UTC

El dj 20 de 09 del 2007 a les 14:16 +0200, en/na xavi linux va escriure:

> Hola

Hola
> segons in article publicat a somGnu, per un desarrolador d'ubuntu,
> pero fa poc que vaig trobar que la gent de debian , ja ho han
> solventat  tornat a insta.lar
> (www.esdebian.org/article.php/20070823000145782).

L'havien tret d'ubuntu l'automatix, no ?
Em sembla recordar que ho vaig llegir a somgnu.cat, però no n'estic del
tot segur.
> Per el codecs de multimedia francament va de conya, d'altres coses
> ja...
>
> que en penseu

Que m'ha costat una mica entendre el teu correu ... :)
Però a part d'això ... no tiro d'automatix ... instal·lo el que
necessito i para de contar.
Suposo que si en algun moment m'emprenyo per problemes de dependencies o
altres coses, l'acabaria usant, però per ara no ho necessito.

> Gracies
De res!!!
Les opiniones hi són per contrestar-les i dir-les :P

> Salut!!!
I força al canut