[gilug.org] Paperera misteriosa

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2007-10-29 15:16:00 UTC

Bondia llista,

la paperera és un directori amagat en l'arrel de la particio que s'anomena

.Trash-0

si engegues amb un cd de rescat del sistema pots eliminar completament la
paperera muntant la particio

mkdir /tmp/sdXy
mount /dev/sdXy /tmp/sdXy

i executant

rm -Rf /tmp/sdXy/.Trash-0

quan el sistema operatiu torni a muntar aquesta partició tornarà a crear una
paperera buida

potser també hi ha molts temporals a

/var/tmp

els pots eliminar amb

rm -Rf /tmp/sdXy/var/tmp/*

Salut,

Jordi Pujol

El Monday 29 October 2007 15:49:14 Narcis Garcia - GiLUG va escriure: