[gilug.org] Nou boicot de Microsoft: DOCX

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2007-11-05 10:40:23 UTC

Hola llista,

Jo crec que M$ s'ho té tant cregut que no vol la compatibilitat amb els altres
sistemes, sino que va per lliure amb lo seu.
Potser creu que així dona un pas més cap al monopoli d'aquesta part del mercat
de software, pero aquesta politica se li pot tornar en contra,
fent un pas com aquest, el personal de les empreses que hi entengui una mica
s'ho pensaran dues vegades abans d'actualitzar a la última versió d'Office, I
potser alguns faran servir OpenOffice que llegeix tots els formats.per tal de
no tenir incompatibilitats i no tornaran a actualitzar mai més cap llicència
de M$.

Salut,

Jordi Pujol

El Sunday 04 November 2007 18:17:16 Narcis Garcia - GiLUG va escriure: