[gilug.org] Recomanacions - Plataforma de desenvolupament

Dimas dimas sc gmail com
2007-11-04 17:19:49 UTC

Bon dia,

A l'empresa on treballo estem buscant una plataforma de desenvolupament
per tal d'unificar una mica la manera de treballar. Ara mateix realitzem
aplicacions tant en LAMP com Access, la majoria d'entorn web però també
algunes d'escriptori. El cas és que els "caps" s'estan plantejant
apadrinar el .NET com a única plataforma i m'agradaria poder-los
plantejar bones alternatives basades amb software lliure. Per la meva
banda crec que la millor alternativa per entorn web seria PHP (LAMP),
però el Java abarcaria a més a més les aplicacions d'escriptori. El
problema és que en cap dels dos casos conec prou bé cap framework o grup
de llibreries que permetin una fàcil programació alhora que estable i
seriosa. Mirant per internet hi han milers de productes, però és difícil
saber quins són els millors i quins tenen futur. Els que estigueu
treballant o conegueu una d'aquestes solucions, me'n podríeu parlar?

Crec que a més del .NET també havien parlat sobre OpenTrends
(http://www.opentrends.net/), tot i que em fa mala espina perquè donen
poca informació i últimament masses empreses presumeixen de tenir
productes software lliure quan en realitat no és així.

En fi, s'accepten idees i recomanacions :)

--
 Dimas Streich i Colomeda