[gilug.org] problema de só amb ubuntu 7.04

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2007-05-21 07:31:20 UTC

On Sunday 20 May 2007 22:11:26 Lourdes Mallorquí i Dani Fossas wrote:
> A Diumenge 20 Maig 2007 20:10, xavi linux va escriure:

> Hola xavi,
>
> no sé, però no podria ser un problema de maquinari?
>
> Com connectes els altaveus?
>
> i els auriculars?
>
> Salut
>
> Dani

Hola
Suposo que estem parlant d'un ordinador de sobretaula. I que has connectat
correctament el cablejat.
Mira't amb el mesclador  (kmix, gnome-alsa o qualsevol altre) els volums del
servidor. És un error freqüent. A vegades algunes distros venen amb volums a
zero per defecte. Mira el fader de síntesis de so (PCM) i el master i pujal's
de volum si cal.
Si amb això no va, hauries de donar més pistes del que tens (servidor de so
instal·lat, escriptori, programes instalats o amb quins estàs reproduint el
so o si és CD o mp3, model d'ordinador...
Salut,
Xavier de Palau