[gilug.org] drivers nvidia

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-05-14 18:05:50 UTC

A Dilluns, 14 de Maig de 2007 18:22, Marc Furtià i Puig va escriure:
> Eis eis eis!!! no no ... jo no he enviat el correu per què ho hagis dit
> bé o malament ... (cosa que realment no la sé).

home, ja ho se que no volies dir que estava malament, pero no estava prou
detallat, es molt dificil fer unes instruccions pas per pas nomes amb les
instruccions que guardava des del dia que ho vaig provar i no volent-hi
perdre gaire temps per corregir i provar lo que s'escriu,

> Vaig enviar el correu per què no entenc on trobes aquesta solució i
> m'agradaria entendre-ho ... no hi ha més!!!!
> No envio els correus per enviar normalment ...
> I si així ho ha semblat ... donçs no és això ... M'agradaria veure,
> entendre d'on treus aquesta solució ....

el secret de la compilacio de nvidia-kernel-source esta en modificar el paquet
linux-kbuild-2.6.20 perque no vol compilar un driver que no te llicencia GPL,

en canvi si fas servir el driver original, compila pero no s'instala, i per
instalar-lo nomes falten els dos pasos que poso,

I encara una tercera solucio, recompilar un kernel des de els fonts originals
de www.kernel.org, que compilara correctament i no es necessita fer cap
trampa d'aquestes,

ara lo que queda es que algu tingui prou interes per provar de fer-ho i
ordenar de forma coherent les idees exposades, per acabar entenent i
executant el procés.
jo puc dir que de totes tres maneres m'ha funcionat, pero potser no he apuntat
totes les instruccions o no les he posat en l'ordre correcte

Salut,

Jordi Pujol