[gilug.org] Limits de RAM

Jordi Pujol jordi-pujol telefonica net
2007-05-05 08:59:00 UTC

A Dissabte, 5 de Maig de 2007 09:55, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> [...]
> 4.6
> És un processador dels més moderns, doncs suposo que el maquinari
> suporta la funcionalitat necessària per a gestionar tal quantitat de
> RAM.
> http://es.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=101&l3=301&l4=0&model=1160&modelme
>nu=2
>
> Les especificacions de la placa diuen que suporta fins a 8Gb de RAM si
> s'emplenen els 4 sòcols amb DIMMs de 2Gb cadascun (que no sé si els
> trobaré), doncs espero que en aquest sentit tot rutllarà com cal.

els trobaras a 533 Mhz. pero a 800 potser no n'hi ha

http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator_new/modelsinfo.asp?SysID=29345&mfr=ASUS&model=M2N&root=&LinkBack=&Sys=29345-ASUS-M2N-SLI+Deluxe+Motherboard&distributor=0&submit1=Search

segons l'us a que vagi destinat s'ha de decidir si es vol la velocitat de la
memoria de 4 GB a 800 Mhz o la gran capacitat de treball que donen 8 GB a 533
Mhz,

> Pels comentaris que hi ha hagut, entenc que els nuclis Linux tal com es
> compilen normalment a 32bits, no suporten gaire RAM?
> En canvi, puc assumir que totes les compilacions a 64bits ja es fan en
> vistes a gestionar gran quantitat de memòria?

aixo no ho sabria dir,
he vist que Redhat fa compilacions de kernel expresses per amd x2, en canvi
Debian no les fa, (o no les he vist)