[gilug.org] Limits de RAM

2007-05-05 07:55:12 UTC

Correcte, aquesta placa portarà 1 processador AM2 "AMD Athlon 64x2" de
4.6
És un processador dels més moderns, doncs suposo que el maquinari
suporta la funcionalitat necessària per a gestionar tal quantitat de
RAM.
http://es.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=101&l3=301&l4=0&model=1160&modelmenu=2

Les especificacions de la placa diuen que suporta fins a 8Gb de RAM si
s'emplenen els 4 sòcols amb DIMMs de 2Gb cadascun (que no sé si els
trobaré), doncs espero que en aquest sentit tot rutllarà com cal.

Pels comentaris que hi ha hagut, entenc que els nuclis Linux tal com es
compilen normalment a 32bits, no suporten gaire RAM?
En canvi, puc assumir que totes les compilacions a 64bits ja es fan en
vistes a gestionar gran quantitat de memòria?

Gracies!

El dv 04 de 05 del 2007 a les 15:51 +0200, en/na Jordi Pujol va
escriure: