[gilug.org] Comanda d'engegada

Marc Furtià i Puig marcfurti yahoo es
2007-03-31 19:14:17 UTC

El ds 31 de 03 del 2007 a les 15:17 +0200, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure:
> Malgrat a qui li pesi, faré una analogia amb Microsoft Windows per a fer
> una pregunta:
>
> Igual com a la carpeta "Inicio" del menú de programes de MSWindows s'hi
> pot posar un enllaç que s'engega quan l'usuari inicia la sessió
> d'escriptori, es pot fer el mateix amb Gnome i KDE?
>
> No em refereixo a quan s'inicia l'ordinador, sinó quan s'inicia la
> sessió d'usuari i/o escriptori.
>

> Ja veieu que aquests dies estic "preguntón"..

No et permet el gnome o el kde executar qualsevol petit script que et
fagi la tasca que vols just quan acabes d'arrencar l'entorn gràfic ???
Amb l'enlighthenment 17 abans ho tenia posat jo ... però ho he tret pk
al final cansa :S