[gilug.org] Frameworks per a php

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2007-03-19 22:17:15 UTC

El 19/03/07, Xavier Diumé i Felip <> ha escrit:
[...]
> Arran d'això m'he interessat per si existien frameworks semblants al Ruby on
> Rails però per a PHP. N'he vistos molts però no sé quin és millor ni si
> tansols és aconsellable utilitzar-ne algun.
> A segons quines alçades suposo que que la gent que utilitza (utilitzem) php
> per a desenvolupar les nostres aplicacions ja tenim les nostres funcions,
> classes i maneres d'organitzar-les per dins (per tant un petit framework).
> Però de totes maneres si que m'agradaria investigar una mica en aquest camp.
> Teniu algun consell?

També he fet servir symfony[1], és genial (prefereixo més rails però
:P), a més té molta documentació i una gran comunitat radera :)

l'screencast de l'admin-generator[2] és molt bó :D

Salut!

[1] http://www.symfony-project.org
[2] http://downloads.symfony-project.com/demo/admin/admin_generator_commented.mov

--