[gilug.org] Frameworks per a php

Xavier Diumé i Felip dil elsud org
2007-03-19 22:06:53 UTC

Bones,
Arrant de les jornades organitzades pel Gilug he estat mirant una mica el Ruby
on Rails. La veritat és que no m'hi he posat per la falta de temps i perquè
moltes vegades no es disposa plenament d'un servidor i per tant tampoc de
Ruby.
Arran d'això m'he interessat per si existien frameworks semblants al Ruby on
Rails però per a PHP. N'he vistos molts però no sé quin és millor ni si
tansols és aconsellable utilitzar-ne algun.
A segons quines alçades suposo que que la gent que utilitza (utilitzem) php
per a desenvolupar les nostres aplicacions ja tenim les nostres funcions,
classes i maneres d'organitzar-les per dins (per tant un petit framework).
Però de totes maneres si que m'agradaria investigar una mica en aquest camp.
Teniu algun consell?

--
Xavier Diumé
http://www.socaqui.cat