[gilug.org] Hola gent!

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2007-03-16 13:17:27 UTC

El 16/03/07, Pepitu Vadecurt <> ha escrit:
> Hola, em dic Roger. Fa dies que estic apuntat a la llista, veient-les
> passar...

Bones! :) és bó llegir de gent nova a la llista!

> Ja fa dies volia veure un vídeo .wmv i no ho podia fer (ja tenia la tira de
> reproductors, helix, kaffeine, vlc, etc. però faltaven els codecs). Que
> consti que tinc un ubuntu dapper.
>
> Vaig mirar per internet i finalment vaig descarregar:
> w32codecs_20061022-0.0_i386.deb

Jo quan he reproduït algun cop un .wmv ho he fet amb mplayer i els w32codecs :)

Una altre solució és provar l'automatix[1] que té algunes opcions per
instal·lar tots els còdecs necessaris per poder veure gairebé tots els
formats sense problemes :)

A veure si ho aconsegueixes veure :)

Salut!

[1] http://getautomatix.com