[gilug.org] Hola gent!

Pepitu Vadecurt mestrefona yahoo es
2007-03-16 12:30:50 UTC

Hola, em dic Roger. Fa dies que estic apuntat a la llista, veient-les passar... Ho dic perquè la majoria de correus és com si a una mona que intenta aprendre a sumar li expliquessin les integrals i les derivades... hehe, però no ens resignem!
A alguns de vosaltres ja us conec i, de fet, m'ha sorprès de trobar-vos en aquesta llista...
De moment no dèia res perquè no tenia cap dubte trascendental ni volia destorbar, però ara m'ha sorgit un petit problema que no puc resoldre. A veure si em podeu donar un cop de mà (sabent que sóc una mona que intenta aprendre a sumar i que no pretenc destorbar XDD).

Ja fa dies volia veure un vídeo .wmv i no ho podia fer (ja tenia la tira de reproductors, helix, kaffeine, vlc, etc. però faltaven els codecs). Que consti que tinc un ubuntu dapper.

Vaig mirar per internet i finalment vaig descarregar: w32codecs_20061022-0.0_i386.deb

Llavors, tal com vaig aprenent mica en mica de les planes d'ajuda:

cd ~/lacarpetaquetinclarxiubaixat
sudo dpkg -i w32codecs_20061022-0.0_i386.deb

i sel·la que s'instal·len. Però no, quan vull veure la peli, continua obrint el VLC i avança la barra de temps, però sense vídeo ni so (per cert, els altres reproductors no me'n funciona cap, ni per veure .avi, .mpeg, ni rè de rè)

Suposo que deu ser una tonteria, però ja us dic, em vaig embarcar en això del linux sense saber d'informàtica ni com funcionava i per això  de tant en tant em passen aquestes coses.

Salut i gràcies.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com